Oftest stillede spørgsmål

Her får du en række spørgsmål som vi modtager oftere end andre, for at du måske kunne spare tid hvis dit spørgsmål findes her, hvis ikke er du mere end velkommen til at kontakte os.

Min El-Matic Alarm App virker ikke længere på min iPhone/iPad, hvad gør jeg?

I forbindelse med lanceringen af Apple's "iOS 7" blev der ændret i nogle sikkerhedsprocedurer som gjorde at vi skulle opdatere vores App. Besøg App Store og opdater El-Matic App'en, og problemet skulle være løst.

Log-ind siden på jeres hjemmeside viser en sikkerheds-meddelse, hvorfor?

Vores log-ind side henviser til en IP-adresse, og for sikkerhedens skyld advarer de fleste web-browsere mod at besøge sådanne link. Dette vil forsvinde med tiden i takt med at en masse successfulde "sikre" login's bliver foretaget, indtil da kan vi kun give dig vores ord på at vores log-ind via elmaticalarm.dk er ganske sikkert.

Vi sidder klar til at hjælpe dig

70 22 50 88

info@elmaticalarm.dk